2011-05-19

Ny sommarsuflett

Har äntligen hunnit sy en suflett till mig själv. Denna fina ska jag ha i vår/sommar och när jag tröttnat på den så kanske jag lägger ut den på Tradera! Om ni gillar tyget så finns det på Stof & stil i Malmö, men det kan ju vara slutsålt. Det fanns i flera olika färgvarianter. Insidan på min suflett är turkos. Jag kommer kanske att knåpa ihop en sittdyna också, ska bara köpa hem lite skumgummi. Men i hela juni ska jag jobba med att få fram en massa nya produkter till Båstad-mässan som är sista helgen i juli. Först ut är textiltryck....massor av sydda mössor som väntar på bl.a traktor-tryck.




4 kommentarer:

  1. Vad fin!
    Du verkar väldigt effektiv tycker jag, nya suffletter var och varannan dag. Jag har nyss skaffat ett mönster på sufflett men det var väl snart en månad sen, och det har blivit ett liggande projekt. ;)

    SvaraRadera
  2. Vilka snygga sufletter du gör!
    Karin

    SvaraRadera
  3. oj det här blogg har jag missat, så fina grejer men det finns alltid någon som leder hit, som tur är! jag återkommer, lägger länken i min iaf

    SvaraRadera