2010-02-10

WEBBUTIK - www.idapdesign.se

Välkomna in och handla barnkläder, napphållare, haklappar, snuttefiltar, fotoalbum, kort m.m. Allt är handgjort och finns nu i vår nyöppnade webbutik.
Här nedan visar vi lite smakprov från webbutiken. Finns mycket mer i butiken. Presenter för alla åldrar. Mer produkter kommer att komma in framöver, så håll alltid utkik!


Handgjorda napphållare och haklappar. Napphållarna är med ett bra metallknäppe och en svart gummiring som passar alla nappar. Haklappen är av vaxduk och har en ficka som står lite ut så att den fångar upp maten som tappas!99:-/st

Handtryckta body. Traktor eller äkta hundtassar! Just nu öppningserbjudande! 169:-/st ordn. pris 199:-


Handdekorerade fotoalbum och skrivböcker. Utklippta igurer som ger lite 3D-känsla. Alla bilder är målade av ida.p design
Fotoalbum finns i 3 storlekar. Skrivböcker finns i 2 storlekar.
Perfekta till bröllop, dop, födelsedag.


Handgjorda kort med kuvert. 35:-/st
Vitt kort med grön slinga och rosa pappersrosor. Blått kort med utklippt nalle, målad av ida.p design

8 kommentarer:

  1. hej! trevlig blogg! :)
    du undrade vart jag får tag på alla barntyger, å ja, det är både här och där. mest på secondhand och loppis å så. det gäller bara att leta! :)

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Nu har jag spanat in både din blogg och din butik. Mycket fina saker!
    Tack för besök hos mig, välkommen åter!

    SvaraRadera
  3. Mysig blogg och trevlig butik med många fina saker!
    Ha det bra!

    SvaraRadera
  4. Grattis grattis till webbbutiken! Ser härligt ut med alla saker och fina färger! Lycka till!!!

    Kram Helena /Franska Liljan

    SvaraRadera
  5. Hej vännen!..
    Vad bra det blev!.. Flitig du har varit!!.. Ska jag verkligen tipsa om!..

    Hoppas allting är bra idag, o att ni får en bra helg!..

    Stora Kramar!

    SvaraRadera
  6. Hej, tack för besöket och kul med en egen webbshop. Jag gör ett inlägg inom kort om lampor. Men det är inte alls svårt. :) Hörs!

    SvaraRadera
  7. Hej
    Grattis till Webbutiken jag gjorde om min förra året. Kul med egen butik det skulle jag också vilja det är mitt nästa steg. Vilket stort och härligt syrum du har och butike ser ut att ligga på en mysig gata. Säkert lika mysig där inne.

    Ha en bra dag /Mia

    SvaraRadera
  8. Vad mycket fint du gör! Härligt med butik! /petra.h

    SvaraRadera