2012-08-20

Bumperbarskydd med pillband

Nu kan du även beställa bumperbarskydd med pillband och det går även bra att beställa till andra vagnar än Bugaboo.
 Just denna har jag själv till min vagn. På min vagn har jag en sufflett med rutor i olika tyger, allt går i en röd/rosa ton med påsydda fjärilar och blommor, så detta bygelskydd tyckte jag passade bra till de färgerna. 
Du kan beställa pillbanden i stort sett vilken färg du vill. Jag har lagt upp det i webbutiken, så det är bara att gå in där och lägga en beställning. Och vill du ha något speciellt så får du mejla mig.



Sydd i svart trikåtyg med pillband i olika färger och material.

1 kommentar:

  1. :-D Jättefint ju! Klart vi måste ha en sådan också. Nu skall jag prata lapptäckstyg med mamma bara så kommer det en beställning. :-)

    SvaraRadera