2010-03-24

KÖKET!

Lite fler bilder på köket/vardagsrummet. Fortfarande lite lister och el kvar, men så är det ju alltid!!!??? I helgen ska jag och min låtsassyster åka på auktion så då måste min man sätta lite lister och helst måla listerna till Nemahs rum också. Börjar bli dags att hon sover i eget rum nu tycker jag. Jag hoppas att jag hittar en kristallkrona för en billig slant som ska hänga ovanför köksbordet. Jag vet precis vad jag vill ha, ska bara hitta DEN! Tyvärr var det lite mörkt ute när jag tog bilderna.





Så här ser det ut från hallen.





Så här ser det ut när man står inne i soffdelen.





Så här ser det ut när man står med ryggen mot matbordet. Nu har det kommit upp en stor tavla i knalliga färger ovanför soffan.




Så här ser det ut när man står med ryggen mot matbordet och tittar mot hallen.




Så här ser det ut när man har ryggen mot köksregionen. Det är bara lite lampor i fönstrena och en kristallkrona ovanför matbordet som saknas!

1 kommentar:

  1. Ska bli spännande o se vad det är för tavla du har skaffat fig att ha ovanför soffan :o)..

    För övrig har ni verkligen lyckats med köket o vardagsrummet :oD..

    Kramar

    SvaraRadera