2010-01-01

Tavla

För några veckor sedan träffades vi i mamma-gruppen ihop med våra små familjer. Vi åt god mat och snackade en hel kväll.

Vi bytte också julklappar eller ja, barnen bytte. Vi lottade vem vi skulle ge till och vi fick lilla Klara att ge en present till.



Jag gjorde en tavla som är lite i 3D. Jag försökte göra det så personligt som möjligt. Jag vet ju att Klaras mamma Maria är väldigt förtjust i blått och rött, så det var inte svårt att välja färg!



Bilden på Klara är lite blank, så blixten gjorde att bilden blev lite ljus här.



Jag har skaffat bokstavsstämplar. Har länge varit emot stämplar, tycker att det är lite fusk. Jag vill helst rita och måla ALLT själv, men nu sträckte jag mig så långt att jag kunde köpa lite

bokstäver!!!




Tog inte med ramen på denna bilden, men alltihop sitter i en 3D-ram, en vit som finns att köpa på IKEA.

Rosetten och blomman i håret är egentligen en vanlig sidenrosett och sen den blå blomman är en bit från ett band som jag köpt i Polen som egentligen var tänkt till napphållare.

Om någon är sugen på att beställa en tavla så hör av er. Ni kan få i vilken färg ni vill och i en annan stil också, t.ex med hjärtan, döskallar eller stjärnor.






Det blev lite rester över när jag gjorde tavlan, så då fick det bli ett kort. Tyckte nästan att det blev finast!

1 kommentar:

  1. Tack för kommentaren :) Kul att kika runt hos dig och att få lägga till dig på min länklista.
    Jättemycket fint att titta på här/ Jennifer

    SvaraRadera